[python] [Fwd: logo py.cz]

Martin Herceg martin na ufon.sk
Středa Srpen 17 11:45:26 CEST 2005

preposielam kolegov pokus o logo
dufam ze sa bude pacit
-------- Forwarded Message --------
From: Peter Masár <peter na ufon.sk>
To: geon na py.cz
Subject: logo py.cz
Date: Wed, 17 Aug 2005 11:09:50 +0200

zdravim pythonyrov,

neviem ci uz nie je neskoro, ale mam nejaku dobu pripraveny navrh loga
pre py.cz a kopec roboty co ma zavaluje sposobil strasne rychly posun
kalendara...

posielam nahlady, je to oko pytona... oko zaroven symbolizuje vyznam:
"Python v překladu značí věstec nebo prorok", takze tam mate hada aj
nejake to videnie buducnosti :-) dva v jednom... no a tiez som vam ho
vyriesil do stvorca. Animovane by slo spravit snad zmurkajuce oko. Da sa
s nim celkom jednoducho pracovat.

Posielam verzie loga:
- pycz-logo.pdf - uplne zakladna verzia
- py-logo-BW.pdf - ciernobiela verzia loga (lacne tlacoviny,
inzeraty...)
- pyczHI.png - take plasticke pohranie s logom...
- pycz1616.png - 16x16 pixlov napriklad ako "icon" do webstranky s
optimalizovanym napisom (doladene pixle v napise py.cz)

prajem pekny letny slnecny den, peter masar, ufon

--
Martin Herceg