[python] pylogo

Petr Vaněk petr na yarpen.cz
Středa Srpen 17 21:44:45 CEST 2005

On Wednesday 17 of August 2005 19:28, geon wrote:
> A na tobě ted je, abys rozhodl. Pis asi sem, snad se mi to nejak podari
> nascitat ;-) Porota (vinil, kraja, geon) rozhodně k tvému hlasu přihlédne
> při posledním výběru.

jestli tedy mohu vlozit svych par haleru (2c), tak pylogo cenu neziskal nikdo.

Ze vsech navrhu je mi nejblizsi:
1) petr_sasek_logo_2  - vytky: naprosto *dodrbany* kerning (y-h)
2) peter_masar_logo - kdyby se to oramovalo cernou, vyhodil ten inverzni bily
napis, pootocilo oko o 7 stupnu doleva, vycentrovalo (excentricky) tak je to
skvela KDE Python ikona.

Takze shrnuto podtrzeno - poprosit Petra Saska, at zapracuje na 1) a bude
vystarano.

> Necht tvou ruku vede cista mysl a tvou mysl tvůrce :-)

Huf, kdyz jsem tuhle vetu cetl poprve, tak jsem cetl "vudce". Hrozna
predstava :)))

alles gute
--
Petr Vanek --------------