[python] Sifrovani

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Pátek Srpen 19 21:11:12 CEST 2005

azurIt napsal(a):

>najlepsia ochrana je jednoznacne ta moja ;)

Ano, Azurit je nejlepsi avivaz, kterou znam :-) . Uz Goebels rikal:
"Pravda je to, co rikam ja".
Misto "najlepsia" by sa skor hodilo iba "lepsia"., pak by to byla 100%
pravda.

>typujem, ze to ako to mas, je nejaka funkcia, ktora to vsetko
>prekontroluje a potom vrati True/False ;) cize cracknut to by asi
>nebol problem (proste po skonceni toho checku nastavis danu premennu
>na True, mas jedno ako check dopadol).

Tak jednoduche to zase neni. A hlavne neni to soft pro programatory. Ja
ten zpusob pouzivam v DOS programech od r. 1990 i bez md5 a za celych
tech 15 let nemel nikdo touhu se do toho nabourat. Je to specializovaný
soft, ktery se dlouhodobe neobejde bez podpory, takze by si pripadny
cracker na moc dlouho stejne nepomohl. V tom navodu jsem uvedl jen
nastin reseni. Realne reseni je kombinace vsech moznosti a jeste
nejakych dalsich.

>samozrejme bude potrebne generovat pre kazdeho
>zakaznika vlastnu zafisrovanu cast softu - v tomto az taky problem
>nevidim, proste zrobis na to skript, ktory to bude robit, ty mu len
>zadas registrasne udaje. tak ci tak kazdemu zakaznikovi nieco
>generujes. jediny problem je, ze to potrebuje externe moduly (napr.
>pycrypto).

Ja zase nevidim problem v externim modulu, ale v tom generovani casti
zasifrovaneho softu. Ja to mam na netu, na predpalenych CD a taky to
jednou bylo v CHIPu. Bez registrace se to chova jako omezene demo. Po
registraci mu zaslu zpet registracni udaje (ty, ktere mi poslal + nejake
dalsi) vcetne registracniho kodu. Posilam to e-mailem nebo postou dle
pozadavku zakaznika. Neni to soubor, ale jen licencni karta. Kdybych to
chtel upravit na tvoji variantu, musel bych zmenit leta zazity obchodni
model a na to jsem uz moc liny. To ale neznamena, ze to uz tak necham na
porad.

Preji vsem pekny vikend. Ja jsem na chalupe a tak zaviram notebook a
otevru ho az v pondeli.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071