[python] Sifrovani

Pavel Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Pondělí Srpen 29 11:29:21 CEST 2005

azurIt napsal(a):
> mno teraz som to poskusal a ono je to trochu oser :) python nevie
> zobrazit ten zdrojak, resp. zobrazi ho iba v pripade, ze ma v
> dispozicii aj .py (cize stade precita dany chybny riadok). ale ten
> decompyle vraj funguje (avsak momentalne podporuje python len do
> verzie 2.3.3).
>
> azurIt

A kazdy z nas ma urcite take k disposici modul dis, ktery je standardni
soucasti instalace Pythonu.
Ten prevadi byteovy kod do jakehosi sveho "assembleru", z nehoz si muze
zvedavy a pilny programator (cracker) rekonstruovat puvodni kod.

Pavel Reznicek