[python] web cms a spol

ViNiL vinil na zagamma.cz
Čtvrtek Prosinec 1 13:46:45 CET 2005

Petr Vaněk píše v Čt 01. 12. 2005 v 13:04 +0100:
> zdarec-mazec
>
> rad bych se optal, jestli existuje nejaky jednoduchy CMS system, tedy
> spis webovy
> publikacni system v pythonu (modpython nebo i jinak), ktery by
> nevyzadoval instalaci
> do systemu. Znate?
>
> Predstavoval bych si neco jako worpress.org, t.j. neco, co bych mohl
> pouzit z
> ~/public_html

je mi jasne, ze to neni to, co chces slyset, ale tak tedy aspon JFYI:
- zope muzes provozovat naprosto bez problemu jako normalni uzivatel
- existuje cela rada moznosti, jak jeho obsah zpristupnit skrz apache:
rewrite/proxy, pcgi, fastcgi
- a proc ten zope? nu, protoze do nej uz si najdes snaz sw, ktery chces
-- napr. silvu (http://www.infrae.com/products/silva)

tak to ja jen tak ;-)

--

ViNiL

If John Wayne had been a Linux user, he would have used Gentoo.