[python] flame again: Vyber GUI toolkitu a py2exe

Petr Vaněk Petr.Vanek na cleverlance.com
Pátek Prosinec 2 15:35:39 CET 2005

mam dnes nejakou rypavou ;)
Proc se tedy ptas, kdyz sis uz vybral wx? Nevim, jak bali exe py2exe, pouzivam
cx_freeze a to vsechno zabali jako jeden exac a nekolik dll, ktere se nemusi nikam
instalovat, jsou jen ve stejnem adresari s exe. S pyqt (gpl) to funguje.

p.

________________________________

Od: python-bounces na py.cz za uživatele Lukas Linhart
Odesláno: pá 2.12.2005 15:34
Komu: Konference PyCZ
Předmět: [python] flame again: Vyber GUI toolkitu a py2exe

Zdravim,

vim ze pisu ponekud flamboidni otazku, ale stojim pred vyberem grafickeho
toolkitu. Mam tyhle pozadavky:

- beha pod win i lin
- tvari se pokud mozno nativne
- jde zabalit do jednoho .exe pro windows

Posledni bod je pro me nejdulezitejsi: Potrebuju dat dohromady program, ktery
bude behatelny z flashky na libovolnem pocitaci.

Zatim jsem se rozhod pro wxPython - s pyGtk jsem mel velke problemy s glade,
tkinter je stary a vypada divne, pyQt bych rad, ale odrazuje me prave to, ze
na py2exe neni uveden jako podporovany.

Ma s tim nekdo nejake zkusenosti?

Pokud by jinak nekdo vedel obecne na co mam davat pozor, abych byl schopen
vytvorit jeden non-installable .exe budu vdecen - moje zkusenosti s windows
jsou limitne 0.

Diky,

--

Lukas "Almad" Linhart