[python] PyDev a Code completion

Jirka Vagner jirka.vagner na gmail.com
Středa Prosinec 7 09:32:28 CET 2005

Ahoj hadi!

Pouzivate nekdo pro vyvoj pyDev? Vim, ze bych tenhle dotaz mel asi
poslat na pydev centralu, ale zase nez to anglicky vypotim a pak
jestli to vubec nekdo pochopi. :)

Mam soubor tools.py. V nem mam treba classu Logger. Pokud si v ni
delam nejake member metody, tak mi hezky na "self." vyskakuje
doplnovani, parada.

Mam soubor main.py. V nem "import tools". A na "tools." nevyskakuje
nic. Udelam si instanci "a = tools.Logger()" a pak napisu "a." a zase
nic.

Jede vam to nekomu? Protoze napriklad to debugovani se mi libi moc a
kdyby tohle jelo tak muzu pustit SPE k vode. :)

Jirka