[python] Kódování souboru*

geon geon na post.cz
Pondělí Prosinec 19 14:02:55 CET 2005

Jan Martinek napsal(a):

>na hádání kódování je přímo dělaná enca. Existuje jako samostatný
>program, jako knihovna i jako modul pro Python. Více informací je zde:
>
>http://trific.ath.cx/software/enca/

jo, stáhnout se dá i pro win32, ale nefunguje :-(. Chce to po mě
knihovnu libconv-2.dll (přesto že se tam píše, že "are not required"),
kterou když jsem konečně našel kdesi, tak to psalo, že nebyla nalezena
jakási vstupní procedura či co. Prostě to nešlo. Škoda. Vypädá moc
pěkně, dokonce se mi zdá, že to je od nějakého Čecha, protože tam vidím
spoustu českých specialit.... (cstocs (Cz::Cstocs
<http://search.cpan.org/search?module=Cz::Cstocs>), the famous czech
charset convertor, ...)

Díky

--