[python] Zope: Vlastne vynimky v Python script-e

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Čtvrtek Prosinec 22 10:28:36 CET 2005

Podle mne musis nekde explicitne povolit import z tveho produktu.
Obecne totiz python scripty nedovoluji importovat nic co neni
explitine uvedene ze ma jit. Zkus do tveho produktu (nekam do
__init__.py) napsat toto:

from AccessControl import ModuleSecurityInfo
ModuleSecurityInfo('Products.TVUJPRODUKT').declarePublic('NAZEV_VYJIMKY')

Cerpal jsem z produktu http://www.simplistix.co.uk/software/zope/zdb/

Radim Novotny