Re: [python] Re: Kódování souborů

Jan BÍLEK bilek na centrum.cz
Pondělí Prosinec 26 21:42:33 CET 2005

Omlouvam se, ale vazne je s tim slinkovana. Koukal jsem, ze pan Necas vydal
novou verzi a pokusim se ji po Vanocich zkompilovat. Tentokrat bez
zavislosti na libconv-2.dll - tak jak to bylo u verze 1.6.

> Slinkování s libiconv (nebo librecode) je volitelné. Ale
> když se to s ní jednou slinkuje, tak už to holt je
> slinkováno a tu knihovnu to vyžaduje. Každý si to může při
> kompilaci [ne]slinkovat, s čím se mu zlíbí. Jelikož je pro
> normální použití slinkování s nějakou konverzní knihovnou
> dost praktické, tak to asi ten dobrodinec, který vyrobil
> enca.exe, udělal.

Udelal, ale zapomnel pribalit do zipu :-(

> S dodatečnými knihovnami se navíc linkuje *program enca*,
> nikoli libenca, ta na ničem dalším nezávisí, takže v čem je
> vlastně problém?
>
> Popravdě řečeno už dávno nevím, co je ta enca.exe, kterou
> linkuji na stránkách, zač (a nebudu kvůli zjišťování shánět
> a instalovat Microsoft Windows). Pokud to není instalátor
> s enca + libenca, ale jen do jednoho smatlaná binárka, tak
> si to stejně musíš zkompilovat sám, abys dostal knihovnu.

Je to pouze do jednoho spatlana binarka v MinGW. Kdysi se hodila (a stale ji
nekde pouzivam).