[python] Spoluprace

Martin Blazik martin.blazik na premiumsms.cz
Pátek Únor 11 15:55:44 CET 2005

Dobry den,
mel bych dotaz na nekoho kdo by byl ochoten spolupracovat na projektu psanem v Pythonu resici SMS Framework. Jedna se o aplikaci, ktera komunikuje s GSM operatory u nas i v zahranici na prevazne premiovych cislech (zpoplatnovana cisla). Framework resi routing, logovani, zalohovani a veskere cinnosti spojene s pruchodem SMS systemem. Puvodne jsem myslel, ze apliaci zvladneme sami v ramci firmy, ale ponekud se krati cas a pred nami je jeste dost prace. V zasade jde o dopsani testovacich modulu pro konverze, dopsani modulu klient-server (server predava SMS pres socket a textovy protokol aplikaci, ktera SMS umi zpracovat) a doladeni jiz napsanych modulu. Projekt je v soucasnosti napsan asi ze 70% a cita 5000 programovych radek. Spoluprace by byla samozrejme placena. Pokud by nekoho moje nabidka oslovila, ozvete se mi prosim.

Martin Blazik