[python] dotaz-mřížka

pkosina gen2n na seznam.cz
Čtvrtek Únor 17 13:42:26 CET 2005

Petr Prikryl napsal(a):
> xrange() je v pohodě jak pro malé, tak pro
> velké rozsahy. Děsí tě to x na začátku?
> (Nedělám si legraci, chci si ujasnit, co lidem
> připadá intuitivnější.)

nevím, možná je to jen víra ;-), ale taky jsem si dělal přibližnou
statistiku výskytů v python23 a range zvítězilo. Nevím kolik přesně, jen
tak odhadem jsem to zkouknul. Range je takové všeobecnější, zřejmější a
já osobně málokdy jsem skutečně potřeboval xrange. Ale to je v pohodě,
žádná flame war proti xrange...

chyba byla že jsem dokumentační nedával jako unicode. Jinými slovy to
funguje skvěle.

> Upravil jsem to trochu podle Style guide, ale
> ne vše.

Style guide?

Jo a co ty školičky? Co tím myslíš?

Pavel