[python] dotaz-mřížka

pkosina gen2n na seznam.cz
Pátek Únor 18 12:14:23 CET 2005

Já mám python23 a IDLE taky 1.02. Ale myslím že to funguje všude, i v
PythonWin, PyCrust, ...
Jen je třeba, nevím jak to říct, aby jednou ten program proběhl, někde
se to jmenovalo Update NameSpace.
A pak to funguje i v editoru i na příkazové řadce (ne "dosové").
Fungují tak všechny funkce ( i vnitřní - např. range(   ).

Pavel

gen2n
ICQ 176015287