[python] as + krátká nápověda

p.kosina gen2n na seznam.cz
Pátek Leden 14 16:10:19 CET 2005

Jo přes příkazový řádek to jde, nebo i ručně v manuálu, ale já bych to
chtěl dělat ve skriptu (a pak generovat nějaký soubor):

* nějak získat ze systému as (ostatní klíčová slova jsou keywords.kwlist)
* help('import') nápovědu nevrací, ale tiskne. Což by se snad dalo
obejít, ale stejně je dost objemná.....

Pavel