[python] Dotaz..--

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Čtvrtek Leden 20 11:26:43 CET 2005

Zdravim,

Dne Thursday 20 January 2005 10:23 am Jindrich Mrazek napsal:
> Omlouvám se za začátečnický dotaz.
> 	Vytvořil jsem modul, který upravuje JPG obrázky a vepisuje do
> nich aktuální datum. Když ho spustím přes PythonWin(OS W2000), všechno
> proběhne bez problémů.
> 	Chtěl jsem z tohoto modulu udělat pomocí py2exe i "exe" soubor.
> Po jeho spuštění mi to ale hlásí že nemůže identifikovat image file a
> chybu vstupu (exceptions.IOError).
> 	Nevíte, kde by mohl být problém? U jiných modulů mi to přes
> py2exe proběhne bez problémů.

mozna by bylo lepsi formulovat dotaz trosku konkretneji. Pokud mozno poslat
kousek kodu, ktery hazi tu vyjimku a pokud mozno i vypsat vstup, ktery se do
volani urcite funkce ci metody posila. Programovani v Pythonu neni ovladani
cerne skrinky, kazda chyba se da obvykle vysledovat az ke koreni problemu.
To, ze mi neco u jinych modulu funguje a u jinych ne, muze byt zpusobeno i
tim, ze jsem v tom modulu proste napsal neco spatne; tezko se tim da rozumne
argumentovat. Takze konkretni radu zatim nenabizim, ale snad tento prispevek
k necemu bude i bez toho.

S pozdravem

	JP