[python] ukazatele

p.kosina gen2n na seznam.cz
Pondělí Leden 24 13:48:45 CET 2005

Když to bude jen a čistě otabulátorováno, tak je to v pohodě. Ale jde o
to, že někdo do toho bude dopisovat, měnit, třebas i ty, a jakmile je
namícháno odsazování mezerami a tabulátory, tak to dělá pěknou paseku.

Už jsem s takovým programem setkal, on sice fungoval, ale nechápal jsem
jak je to možné, protože na monitory tomu neopdovídalo odsazení, protože
třebas v originále měl TAB jako 4 mezery, a ten druhý (který progarm
upravoval) měl TAB nastavený na 2 mezery a přidával 2 mezery ručně.

Trochu jsem se do toho zamotal, ale snad je to vidět.
Jsem pro mezery.
P.