[python] ukazatele

Jan Matějka matejka na cat.cz
Pondělí Leden 24 19:33:09 CET 2005

> nemyslel som kombinovanje, proste nevidim dovod preco by TAB
> bol horsi ako urcity pocet medzjer

Kdybych mel volit, tak radeji tab. Duvodem je, ze tab je k tomu v ascii
urcen, editory umoznuji nastavit jak ma byt ten tab vizualne siroky a muzu
si to nastavit jak se mi libi. Dokonce by mi prislo logicke, kdyby byly
Pythonem povoleny pro urcovani struktury programu pouze tabelatory a pro
odsazeni jedne urovne kodu se pouzival jeden tabelator.
Neni tomu bohuzel tak, takze kdyz zasahuji do spravne napsaneho modulu,
musim pouzivat mnozstvi malickych normalizovanych tabelatorku ktere se pisou
mezernikem ;-) Kolik jich mam udelat pro spravne odsazeni pod else:? Kdyz
budu mit stesti tak 4, ghrr.

Jan Matějka