[python] import

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pátek Červenec 1 16:06:50 CEST 2005

Aha,

Dne Friday 01 July 2005 15:49 Martin Blazik napsal(a):
> Jeste maly dodatek, jsem asi jasne nerekl, ze ty moduly mam jako retezec
> (nacita se z textoveho konfiguracniho souboru). Metodu foo() uz znam
> korektne jmenem.
> (Re: se mi tam vetrelo jen diky me lenosti :)
>
> lachtan

ale to by nemelo vadit. Vzdycky se da udelat nejaka vlastni metoda pro
importovani modulu, ktera nahraje modul pomoci __import__(), pak si
zanalyzuje ten retezec (moduleName.split(.)) a pak vyextrahuje ten kyzeny
modul pomoci funkce getattr() - klidne i opakovane, pokud v tom nazvu modulu
je vic tecek - a ten modul vrati.

JP