[python] propagace - preklad 'python'

Petr Mach gsl na seznam.cz
Neděle Červenec 3 13:48:59 CEST 2005

> uf, už jsem myslel, že to je vše...
>
> ale teď vážně - já bych svůj mírumilovný, prospěšný, laskavý a veselý
> výrobek názvem škrtiče nepojmenovával :-). Vyvolává to u příchozích a
> neznalých škodlivé dedukce a pocity a dává to oponentům do ruky šíp,
> kterým mohou střílet :-). To radši název beze smyslu a významu ....

Ty mozna ne, jini klidne jo, jak vidis :-). A Python neni jediny, jsou
tu treba vyrobky znacky Puma a v nikom tato krvelacna selma nezdrave
asociace nevyvolava a jestli snad ano, tak to neni ke skode veci. Krom
toho jsou hadi hezky symbolicti, at svymi schopnostmi a dispozicemi,
treba rok nejist, nebo treba tim, ze to byl prave biblicky had, kdo
cloveku dal jablko poznani.

Hadi se mozna ne vsem libi, ale kazdopadne vetsinu lidi zaujmou.
Prog. jazyk s nazvem Krajta mi prijde rozhodne zajimavejsi nez
jazyk s nazvem Kotatko, ktere by asi tak odpovidalo vlastnostem
ktere jsi vyjmenoval :-).