[python] propagace - preklad 'python'

pavel.kosina geon na post.cz
Neděle Červenec 3 14:08:12 CEST 2005

Petr Mach napsal(a):

> Ty mozna ne, jini klidne jo, jak vidis :-). A Python neni jediny, jsou
> tu treba vyrobky znacky Puma a v nikom tato krvelacna selma nezdrave
> asociace nevyvolava a jestli snad ano, tak to neni ke skode veci.

Lidé se rádi připodobňují k šelmám - lev i puma i tygr jsou toho ukázkou

Krom
> toho jsou hadi hezky symbolicti, at svymi schopnostmi a dispozicemi,
> treba rok nejist,
narozdíl od hadů, kteří jsou vnímání jako slizcí , odpudiví

nebo treba tim, ze to byl prave biblicky had, kdo
> cloveku dal jablko poznani.

no právě, vyhnal nás z ráje, to mu nikdy nezapomenu ;-)

> Hadi se mozna ne vsem libi, ale kazdopadne vetsinu lidi zaujmou.
> Prog. jazyk s nazvem Krajta mi prijde rozhodne zajimavejsi nez
> jazyk s nazvem Kotatko, ktere by asi tak odpovidalo vlastnostem
> ktere jsi vyjmenoval :-).

Kotatko by se mi také nelíbilo  ...

Nicméně snad tady byla shoda, že GvR pod tím hada nemyslel. Nemyslel nic, je to jen jméno
(příjmení). :-)

Pavel