[python] Re: kde se uci py?

garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk garabik-news-2005-05 na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Červenec 4 17:32:52 CEST 2005

pavel.kosina <geon na post.cz> wrote:
> Zajimalo by nas, na kterych skolach  - ZS, SS, DDM, VS, U, KROUZKY, ... - se uci Python.
> Ze bychom udelali na wiki takovy prehled, mozna by sly vymenovat zkusenosti, studenti, programy ....
>
> Snad uvadet nazev skoly, mesto, katedru, rocniky, odhad poctu studentu, www stránky, kontaktni osoba
> (ucitel, profesor), ....
>
> Plati i pro Slovensko :-)

Ja som ucil python na Fakulte matematiky, fyziky a informatiky
Univerzity Komenskeho v Bratislave, prvy rocnik, predmet Programovanie, odbor fyzika,
asi 3 roky po sebe, dostalo sa to dokonca do sylabov (kazdy rok 2
skupiny asi po 10 studentov)
Ale uz 3 roky tam neucim a mam pocit ze po mojom odchode po nejakom case python skrtli a
nahradili C :-(

| Radovan Garabík http://kassiopeia.juls.savba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |