[python] Slovniky

"Ing. Radko Šubert" rsubert na urseta.cz
Čtvrtek Červenec 7 13:03:26 CEST 2005

Ahoj.
Jsem v Pythonu zacatecnik a zkousim co to vsechno umi. narazil jsem ted
na problem, ktery neumim vyresit (mozna jsem jen spatne hledal).
mam treba ini soubor:

[sekceA]
aaa=a
bbb=c
[sekceB]
ccc=c
ddd=d

a potreboval bych vytvorit slovniky, ktere se budou jmenovat podle sekci
( tedy sekceA{} a sekceB{}) a ty naplnit obsahem sekci. Ini soubor ctu v
cyklu prez readline().Druhou cast zvladnu, zjistit zda dany radek je
nazvem sekce, nebo jejim obsahem, to taky umim, nazev sekce umim dat do
promenne, ale potreboval bych pomoct s tim pojmenovanim daneho slovniku.

diky za radu Sugi

rsubert [v] urseta.cz