[python] cacheovai .py kodu v apachi (mod_python)

EHP python na ehp2.hostinx.com
Neděle Červenec 10 20:58:45 CEST 2005

Ahoj,

teoreticky by podle manualu melo stacit jenom PythonAutoReload On, coz je i
default. Ten zbytek jenom zobrazi debug hlasky klientovi a zabranuje
cachovani v proxy serverech - pokud je to vyvojovy server tak pred nim zadna
proxy asi nebude. Pokud nestaci sel bych na to trochu z apachovske strany -
nastavit MaxRequestsPerChild na 1 aby se po kazdem requestu znovu musel
natahnout i mod_python a tudiz i ten program.

EHP