[python] SVG logo

Ax ax na modra-ovce.org
Čtvrtek Červenec 14 08:50:02 CEST 2005

Dne st 13. července 2005 20:35 pavel.kosina napsal(a):
> nemyslím, možná snad jen zpomalit,

Kamaradi z reklamek mi vzdy rikali, ze kdyz se z banneru za pet sekund
nedozvim o co jde, nebude fungovat. Jak dlouho vy se divate na bannery?

> nemyslím. červené je barva dynamiky, růstu. Sice na python.org je to vše do
> modra, ale nemusíme držet toho vzoru, že ?

tim "nesmyslne" myslim, ze nezapada do stylu predchozi prezentace. (a o
python.org nikdo nic nerikal, zadnou inspiraci timto vzorem sem nepostrehl)

(mimochodem cervena je barva ohrozeni, bolesti a odvadeni pozornosti;))

> my jsme rádi za jakýkoliv nápad :-), protože jich je dost málo. A proto se
> také špatně kritizují, i když jistě mají mouchy, protože sami bychom nic
> lepšího neudělali ;-)

Problem je v tom, ze tohle mi prijde horsi nez nic. Myslim, ze prosty banner s
textem ve stylu Programujete? | Jsme tu pro Vas | Py.cz s hadem (kde | znaci
nejaky strih; prvni dva snimky budou videt odhadem vterinu a treti dlouho) by
v pripade rozumneho spracovani bude mnohem ucinnejsi.

> apropo, ten tvůj server nějak nejede.

On to neni server, ale pracovni stabice, a obcas mi to nekdo vypne.

Ax