[python] problém s Tk

Petr Mach gsl na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 14 16:06:18 CEST 2005

> Tak získáme seznamu CheckButtonů. Problém je v tom, že CheckButtom nemá
> metodu get() nebo isChecked() nebo alespoň o tom nevím :-). Tkinter to
> řeší zavedením pomocné proměnné, ve které si Button uchovává svůj stav.....
>
> var = IntVar()
> c = Checkbutton(master, text="Expand", variable=var)
>
> print var.get()  # zjistit stav
> var.set(1)  #zapnout

Osobně se mi zdá Tk uz ponekud zastarale. Neni prinosnejsi investovat do
uceni se neceho modernejsiho? Osobne doporucuji GTK. Tim ze clovek pozna
tutuo knihovnu nic neztrati ani kdyz pak zacne pouzivat treba jazyk C a
muze ji bez problemu pouzivat pod Linuxem i Windows, a i na dalsich
platformach, ale s tim nemam osobni zkusenosti.