[python] GUI - GTK

Petr Mach gsl na seznam.cz
Pátek Červenec 15 10:54:36 CEST 2005

 > Na
> GTK se mi líbí mnoho věcí nejvíce však wrapper PyGTK. Ten je opravdu
> pytonní. GTK se díky jemu stává opravdovou součástí Pythonu a ne jen
> nějakou externí knihovnou.

To je pravda, treba takovy GTK objekt ListStore, s kterym se da
zachazet jako s Pythonim seznamem (len(listStore),
listStore[x]=[1, 2, 3], del listStore[y], prochazeni pomoci iteratoru)
a pritom vsechny zmeny se ihned projevuji v TreeView.

http://pygtk.org/pygtk2tutorial/ch-TreeViewWidget.html#sec-TreeViewOverview

Jeste bych zduraznil, ze dokumentace k PyGTK se mi zda byt jeste lepsi
nez k samotnemu GTK. Zvlaste tutorial obsahuje veci, ktere v originalnim
GTK tutorialu chybi.