[python] Otevreni adresare

geon geon na post.cz
Úterý Červenec 19 11:58:12 CEST 2005

Martin Jedlička napsal(a):

>Ahoj lidi,
>  potreboval bych vedet, jak pomoci Tkinter udelam tlacitko, na ktere kdyz
>kliknu mi nabidne Browse meho PC a ja si vyberu v tom vyberu adresar, ktery se
>mi otevre a nacte se cela cesta do dialog okna. Proste neco podobneho jako, kdyz
>napr. nastavuju v nejakym programu cesty ke knihovnam (takovy to tlacitko se
>tremi teckami ).

import tkFileDialog
print tkFileDialog.askdirectory(initialdir='c:/program files',
title='Oooops')

Není to nikde popsáno v dokumentaci v Tkinter, alespon jsem to nenasel.
Možná je to dobrý podnět k tomu pochopit, jak funguje převod z Tk/Tcl
(možné další argumenty):

http://aspn.activestate.com/ASPN/docs/ActiveTcl/tcl/TkCmd/chooseDirectory.htm
http://docs.python.org/lib/tkinter-basic-mapping.html
+ editace souboru ...\Python24\Lib\lib-tk\tkFileDialog.py  a nalezení
funkce askdirectory ..

Zdravím

Dát to do funkce a tuto funkci spojit s tlačítkem, to snad již půjde...
Případně ošetřit na to, že uživatel nic nevybral.....Nebo se tak dají i
online vytvářet adresáře, i když to není zcela intuitivní a chce to
ošetřit....

Pls pošli pak výsledek, jsem na to zvědav.... Co to vlastně je?

--
geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.