[python] Odstraneni duplicitnich retezcu

Tomas Fulajtar ful_tom na yahoo.com
Středa Červenec 20 11:00:28 CEST 2005

To bude asi nejaka inkonsistence v dokumentaci. Ja
jsem se dival do dokumentace verze 2.4, kde ovsem v
kapitole 5.15 je zmineno ze se modul objevil uz ve
verzi 2.3. Bohuzel mi tu nebezi 2.3,  abych to mohl
overit.

Tomas Fulajtar