Re: [python] Slovník jazyka Python -GPL

azurIt azurit na pobox.sk
Pátek Červenec 29 16:13:27 CEST 2005

ahoj,

jednoznacne mena pridavat a ziadne nemazat. inak, radsej by som to dal
pod licenciu GNU FDL (Free Documentation License), kedze ona je na
toto urcena :)
http://www.gnu.cz/article/36/

azurIt

http://www.py.cz/Doporu_c4_8den_c3_adProP_c5_99ekladOdborn_c3_bdchText_c5_afJazykaPython

> Licence GPL: poučte mě, jak to udělat? Jde to takhle?:
>

> * každý kdo tam něco přidá, nebo upraví, tak tam připíše své jméno,
k Honzovi (a pak i k těm dalším)
> * nebo Honzu (nebo toho kdo tam bude) smaže a dá tam své jméno
> * nebo se jméno vyhodí úplně , a zůstane jen, že to je licence GPL2+
(ale to asi nejde, protože když
> něco má licenci, tak to někomu patřit musí, ??)
>

> * jakou licenci má vlastně všechno to ostatní? asi žádnou, nepatří
to nikomu. Ani odpovědnost není