[python] Slovník jazyka Python -GPL

geon geon na post.cz
Pátek Červenec 29 16:19:49 CEST 2005

Petr Prikryl napsal(a):

> Asi by bylo vhodné domluvit se s Honzou Švecem na tom,
> že by se zde určitě objevil odkaz na originální dokument
> a zpráva, že obsah se může průběžně měnit (je to wiki).
> Můj názor je, že za wiki stránku nemůže být Honza Švec
> odpovědný a proto by tady asi nechtěl mít uvedeno svoje
> jméno. Problematické je to i s uváděním jiných jmen, protože
> se to kdykoliv může změnit do podoby, kdy seznam jmen
> už neodpovídá obsahu.

jo přesně tak

> Alternativa spočívá v tom, že se k té stránce dá přístup
> jenom Honzovi a ostatní budou moci přidávat pouze komentáře
> (pokud je možné to technicky zajistit).
>
> Kompromis mezi oběma způsoby by mohl spočívat v uvedení
> původního znění na začátku stránky a v okopírování obsahu
> do druhé části stránky, ve které by se povolily dynamické
> změny (nebo spíš dát proměnnou část dopředu, protože někteří
> rychleji píšou, než myslí). Vzájemně by se to
> mohlo provázat odkazy. Pevná část stránky by se dala v případě
> potřeby nějak (například Honzou Švecem ;-) obnovit.

Mi to připadá dost složité, nejen vzhledem k počítačovému řešení.

*A co začít úplně odznovu?* Na zelené louce. Může tam být odkaz na Honzův dokument (pokud bude někde
na webu existovat), ale začneme od začátku. To přece nemůže být porušení morálních ani GPL pravidel,
když tam napíšu, že list je seznam. A bylo by to, jak je na wiki zvykem, bez jakékoliv licence. Aby
to fakt bylo přístupné všem. Můžeme dohodnout nějaká pravidla pro změny, ale zas takový čilý provoz
tam nebude ;-) .

Představuji si fakt jen SlovníkJazykaPython, tedy něco jako původní Slovník termínů pro překlad.

Možná jsem to tak měl udělat již od začátku. Teď to možná vypadá, jak když chci Honzu nebo zákon
obcházet ...., ale není to tak.

Je tu někdo pro?

--
geon