[python] Posielanie Emailu cez python znova

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Pátek Červen 3 16:50:09 CEST 2005

Tomáš Babej napsal(a):

>Dobrý deň ,
>V svojom programe používam funkciu, ktorá spustí predvoleného
>emailového klienta, vypíše text správy, vyplní sa predmet a príjemca.
>
>os.startfile('mailto:tomasiol.sk?subject=Sprava&body=text spravy dlhsi
>ako 2000 znakov')
>
>Ak je text správy dlhší ako 2000 znakov tak mi vypíše WindowsError
>pristup bol odporen. Ak používam iný prehliadač ako Outlook Express
>tak mi nevypíše chybu ale do emialu nezadá celý text, len približne
>2000 znakov
>

>Nevie niekto ako by som to mohol vyriešiť?

> [...]
Ten problém bude v maximální možné délce příkazového řádku. To je
Windows od Windows jiné. Chvíli jsem nad tím přemýšlel a nenapadlo mne
žádné řešení. Já ve svém programu posílám e-maily přímo přes sendmail a
zatím jsem nenašel důvod to posílat přes klienta, kterého nemám pod
kontrolou. Ale správná odpověď na tvou otázku by mne také zajímala.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071