[python] Posielanie emailu cez python znova

geon geon na post.cz
Sobota Červen 4 20:04:11 CEST 2005

Příklad jsem čistě zkopíroval (i tvým jménem a heslem ;-) ) a v Pythonu
spustil a myslím, že ti brzy přijde email ....:-).
Nové konto jsi samozřejmě zakládat nemusel, mohl jsi použít své
dosavadní, pokud tam máš ovšem smtp....

error: (10060, 'Operation timed out'): možná nemáš přes svého poskytovatele přístup k smtp.seznam.cz (jako já k post.cz). Zkus se k internetu připojit přes seznam, nebo zkus použít svoji dosavadní adresu i smtp.

geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.