[python] novy web - zviditelneni

Michal Kraja - konference konference na kraja.net
Neděle Červen 5 12:02:37 CEST 2005

Pokud tu nekdo vyrobi banner, nejlepe square 125px*125px do velikosti
12kB, tak ja pyCZ zasponzoruji 200.000 kreditama, tj. 100.000 zobrazeni
banneru. (v reklamnim systemu BANNERY.cz)
Naspecifikuju to na takovy plochy, kde je nejvetsi klikanost, at zvysime
atraktivitu webu...

KRAJA