[python] Spousteni externiho programu

Martin Jedlička jedlicka na poll.cz
Úterý Červen 7 15:08:15 CEST 2005

Ahoj, zacinam s Pythonem a tak bych potreboval nekolik rad. Pisu skript pro WinCVS, ktery by mel spoustet nejaky externi programek (napr. nejaky batch soubor). Vse fungovalo v pohode, ale ted bych ten externi programek chtel spoustet s parametrem, ktery nactu v Pythonu do promenne. V promenne 'oldroot' mam string, ktery zadam z klavesnice a ten string bych potreboval pouzit jako parametr pro spusteni externiho programu. Cast meho zdrojaku je nasledujici:

  def Run(self):
    oldroot = ''
    msg = 'Vlozte nazev projektu, pro ktery se bude\n' \
         +'vytvaret obraz na lokalni PC\n'
    ok, self.oldroot = App.PromptEditMessage( msg, oldroot)
    if ok:
      if self.oldroot != '':
        oldroot = self.oldroot
      msg = 'Provede se obraz CVS na lokalni PC projektu: %s' % self.oldroot
      self.newroot = App.PromptMessage( msg, oldroot)
      if ok:
        if self.newroot != '':
           cmd = ('/Projekty/rc.bat');
           os.spawnl(os.P_WAIT, cmd, oldroot);

Bohuzel se mi ale ten soubor 'rc.bat' nespusti s parametrem oldroot. Ve windows by to melo byt jako spousteni 'rc.bat oldroot'. Jelikoz s Pythonem zacinam, tak nevim kde je chyba. Poradte mi prosim.

Diky Martin