[python] Jakou databazi pro single desktop.

David Michal david_michal na seznam.cz
Pátek Červen 10 10:07:55 CEST 2005

Zdravim,
ale na root pisi tato omezeni pro gadfly:

      Omezení Gadfly

    * vůbec nepodporuje hodnotu NULL
    * nedporuje žádné operace s datumy
    * nepodporuje Outer join
    * Typeless databaze, při operacích jsou akceptována data libovolného
      podporovaného typu bez ohledu na typ sloupce.
    * nepodporuje operator LIKE
    * nepodporuje přístupová práva k db objektům
    * nepodporuje DELETE, UPDATE přes cursory (podobně jako postgresql)
    * neškálovatelná databáze. Celý obsah databáze je při startu nahrán
      z disku do operační paměti

Ta hodnota null mi vadi, operator LIKE mam take celkem rad. A navic to
ze je cela DB nahrana v RAM mne moc nelaka.

Zatim zkoumam puvodni navrh sqlite (http://initd.org/tracker/pysqlite).

Hezky den,
David