[python] plone

jj markiza na gmail.com
Pondělí Červen 13 04:54:41 CEST 2005

Zdravim,

uz mi zacina z Plone & spol. vynechavat. Asi toho necham, a skusim
nieco lahsie. Ale pre zaujimavost na tomto som skoncil:

1. Nezvladol som nakonfigurovat obycajny virtual_hosting, cez Virtual
Host Monster, niec cez apache, vraj to ide aj bez apache. Plone mam v
/www.skuska.sk a do VHM som dal asi 10 variant ale nic neslo.
2. Uz som presiel  Plone handbook, dost mi to dalo, ale nedokazal som
mu (Plonemu) povedat aby pri hornom menu robenom cez
portal_actions->string:$portal_url/english tam v lavom menu nebol.
Chcel som tak obist jazykovu mutaciu kedze mi LinguaPlone-07 nechce
nabehnut. Hore by bolo menu Slovak, English, Deutsch a Deutsch a
English isli do Folderov. To mi krasne fungovalo, ale v bocnom menu to
bolo tiez. Ked som dal ze make_privat, neslo to samozrejme ani hore.
To menu sa moc lahko neda managovat.

Nebude pre mna lahsie Typo3? Davnejsie som ho skusal, ale vyzeralo to
hrozne tiez zlozite a v Linuxe nefungovat RTE editor.

Ludia ako to robite ze Plone pouzivate????