[python] plone

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Pondělí Červen 13 10:59:05 CEST 2005

<de46119405061219544d0d62a na mail.gmail.com>
Received-SPF: none (Address does not pass the Sender Policy Framework)
  SPF=FROM;
  sender=r.novotny na elektrika.cz;
  remoteip=80.83.67.230;
  remotehost=home.betacontrol.cz;
  helo=betacontrol.cz;
  receiver=hugo.zagamma.cz;

jj napsal(a):

>Zdravim,
>
>uz mi zacina z Plone & spol. vynechavat. Asi toho necham, a skusim
>nieco lahsie. Ale pre zaujimavost na tomto som skoncil:
>
>1. Nezvladol som nakonfigurovat obycajny virtual_hosting, cez Virtual
>Host Monster, niec cez apache, vraj to ide aj bez apache. Plone mam v
>/www.skuska.sk a do VHM som dal asi 10 variant ale nic neslo.

Ja VHM nepouzivam vubec. Tedy, pouzivam, ale tak, ze je nainstalovany,
ale neobsahuje zadnou konfiguraci. Vse se dela pres Apache RewriteRules
nebo Squid redirector.

>2. Uz som presiel  Plone handbook, dost mi to dalo, ale nedokazal som
>mu (Plonemu) povedat aby pri hornom menu robenom cez
>portal_actions->string:$portal_url/english tam v lavom menu nebol.
>Chcel som tak obist jazykovu mutaciu kedze mi LinguaPlone-07 nechce
>nabehnut. Hore by bolo menu Slovak, English, Deutsch a Deutsch a
>English isli do Folderov. To mi krasne fungovalo, ale v bocnom menu to
>bolo tiez. Ked som dal ze make_privat, neslo to samozrejme ani hore.
>To menu sa moc lahko neda managovat.

K jazykove mutaci plone UI nepotrebujes LinguaPlone, ale
PloneLanguageTool. Ten ma ikonky vybranych jazyku a prepina cele UI
podle predem definovanych pravidel (priorit).