[python] Posielanie emailu cez python znova

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Pondělí Červen 13 15:05:10 CEST 2005

jj, to je pravda, ale to uz zalezi na druhu aplikace. A asi se da pouzit
i konfiguracni volba, jestli pouzivat tuto metodu nebo metodu jednoho
SMTP serveru, ktery by pak musel byt uzivatelem zadan.