[python] Posielanie emailu cez python znova

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Pondělí Červen 13 15:29:37 CEST 2005

Radim Novotny wrote:

> Copak nejde pouzit MX zaznam? SMTP server by mel prijmout mail, kdyz
> je pro "nej". Python sam o sobe zadne DNS query asi nema, ale nasel
> jsem nejaky (3 roky stary) PyDNS http://pydns.sourceforge.net/

Toto by som radsej neskusal, pretoze to zdaleka nemusi zafungovat vzdy.
Spravca siete moze filtrovat spojenia na ine smtp servery ako na ten
akurat v sieti alebo v zmluve  o poskytnuti pripojenia moze byt
klauzula, ze sa musi pouzit ten ktory smtp server na odosielanie posty,
vzdialeny smtp server nemusi byt vzdy dostupny, etc.

Matej Pivoluska