[python] hlavolam

pavel.kosina geon na post.cz
Úterý Červen 14 12:21:03 CEST 2005

Jakékoliv řešení je řešení. Lepší nějaké než žádné. Ale jistě budou lepší,
ještě lepší a nejlepší. One-liner zatím žádný (možná to ani nejde , nebo to
nikdo neumí ;-) [já tedy také ne....] ).

Pavel

"David Michal" <david_michal na seznam.cz> píše v diskusním příspěvku
news:mailman.323.1118741280.5712.python na py.cz...