[python] re: hlavolam

azurIt azurit na pobox.sk
Úterý Červen 14 14:24:28 CEST 2005

??

kto povedal, ze kod je najefektivnejsi aky len moze byt ? islo o to,
aby bol najkratsi. a to som aj splnil. o efektivite som nepovedal ani
slovo.

kto, prosim ta, kazi pracu druhych ? jasne som povedal, ze to posielat
nechcem, a Pavel Kosina mi jasne povedal, ze to poslat mam. tak co ja
kazim ?

ja som napisal 'aj by som to sem poslal ale geonovi by sa to asi
nepacilo :)'

na to mi Pavel napisal 'Prečo? Mozes to s kludom zaslat ... Uz sa
tesim. Jsem prekvapeny odezvou.....'

add k bodu 7: ano spolieham sa na to, pretoze to tak robi. a robi to
tak preto, lebo kluce su cisla a teda ich hned usporiada do slovnika.
ked to tak raz robi, tak preco by som sa na to nemohol spoliehat ?

azurIt