[python] hlavolam

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Úterý Červen 14 15:16:23 CEST 2005

azurIt...

> kto povedal, ze kod je najefektivnejsi aky len moze byt ? islo o to,
> aby bol najkratsi. a to som aj splnil. o efektivite som nepovedal ani
> slovo.

Tvoje reseni ma 357 bajtu. Napsal jsem to jako one-liner
na 168 bajtu. Nedivil bych se, kdyby se to nekomu
podarilo zkratit.

> kto, prosim ta, kazi pracu druhych ? jasne som povedal, ze to posielat
> nechcem, a Pavel Kosina mi jasne povedal, ze to poslat mam. tak co ja
> kazim ?
>
> ja som napisal 'aj by som to sem poslal ale geonovi by sa to asi
> nepacilo :)'
>
> na to mi Pavel napisal 'Prečo? Mozes to s kludom zaslat ... Uz sa
> tesim. Jsem prekvapeny odezvou.....'

Aha! Tak ty jenom neumis cist, co? Pavel alias geon doslova
napsal "Pls odpovědi ne sem, ale jak je tam uvedeno.
Naznačovat se může :-), ale ne hotové řešení."

> add k bodu 7: ano spolieham sa na to, pretoze to tak robi. a robi to
> tak preto, lebo kluce su cisla a teda ich hned usporiada do slovnika.
> ked to tak raz robi, tak preco by som sa na to nemohol spoliehat ?

V dokumentaci najdes:
  "Keys and values are listed in an arbitrary order
   which is non-random, varies across Python implementations,
   and depends on the dictionary's history of insertions
   and deletions."

Staci ti to jako odpoved? Nebo v tom maji autori Pythonu zmatek?

pepr