[python] Re: 2. upřesnění pravidel PyHlavolamu

pavel.kosina geon na post.cz
Středa Červen 15 18:50:12 CEST 2005

ten modul se používá na polodokonalou práci s řetězci a myslím, že ho zatím nikdo nepoužil, protože
mají všichni v hlavě počáteční pravidla, kde bylo, že tam nesmí být import a že se hodnotí velikost
celého souboru.

snad autor promine: <50

:-)

P.S. Zatím tedy nezkouším jiné řetězce, takže je možné, že při závěrečném hodnocení někdo vypadne....