[python] Hlavolam - nějak se to zvrtlo

pavel.kosina geon na post.cz
Sobota Červen 18 19:03:12 CEST 2005

No já to vidím takhle:

Vetsina z tech, kteri ctou tuto konferenci zadny takovy kurz (www.programujte.com, a uz vubec ne 3.
lekci) nepotrebuje. Ten problem byl ale skutecne dobre zvolen (desifrace textu), presto musim rici,
ze z "ctenaru" puvodniho kurzu se neozval nikdo, protoze v teto urovni, je to asi dost slozite.

Velka vlna reakce se zvedla, az kdyz jsem to do eteru pustil tady. Takze je jasne, ze pro profika
neni vyzvou zda vubec dokazou napsat algoritmus, ale napsat extra kratký nebo extra zvláštní nebo
extra nejaky algoritmus. Dají se tak ukázat klady svoje i jazyka.

Jsou tam samozřejmě i ty "obycejne" reseni, ktere se lehce ctou a studuji. Myslim ze to byla a jeste
bude vyzva pro vsechny. Dostal jsem jiz vice prispevku, kde se autor vyslovene tesi na algoritmy
druhych, aby se z nich mohl poucit...

Dekuji vsem kteri se zucastnili doposud. Rad bych nejak pokracoval, zatim nevim jak ;-) .

Takze myslim, ze se nic nezvrtlo, ze vse je jak ma byt.

geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.