[python] propagace - preklad 'python'

pavel.kosina geon na post.cz
Úterý Červen 21 12:55:01 CEST 2005

Myslel jsem si to - GvR asi nemyslel Python jako had, ale jako neco jiného.
Googloval jsem "python logo" a našel jsem toto : Especially since the original author (GvR) did not
mean a snake at all. I když se s Pyhtonem dodava python.ico, což je nejaky had, tak na
www.python.org nikde žádná krajta není ...

Puvodně to snad vyšlo Monty Python Flying Cirkus, nevím jaký je správný překlad tohoto sousloví, ale
moc bych nedal za to, že to bude věštec nebo prorok. Protože dávat své oblíbené věci jméno podle
zabijáka, to mi přijde divné ;-)

geon
Vyjímka je pravidlo. Rekurzivní.