[python] propagace - preklad 'python'

pavel.kosina geon na post.cz
Úterý Červen 21 17:45:59 CEST 2005

Ano, je to Monty Python, ale znamená to slovo něco? Nebo to je slovo beze smyslu, všechny ty
slovníkové překlady nevystihují, to co myslel? Mě je divný, že to nikde není jasně napsané, jako
kdyby se na to nikdy nikdo neptal. Není to had, není to věštec, co to teda je? Všichni používají
hada, po celém světe, a on to had není? Zvláštní :-)

Pokud bych to mohl brát podle sebe, tak bych žádnou věc nemohl pojmenovat slovem, pod kterým si nic
nepřestavuji, které nic neznamená ;-)

Jediné řešení vidím v přímém dotazu, protože i když zjistíme co znamená Python v Monty Python,
nemusí to být to pravé...

geon