[python] Python(CherryPy) a cestina

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Pondělí Červen 27 10:32:27 CEST 2005

Radek napsal(a):

>To je ale hrozny, tenhle tvar:
>
>text =  unicode(text,'utf-8').upper().encode('utf-8')
>
>Prece jediny, co chci udelat je:
>
>velky = text.upper()
>
>Netusite nekdo, jak by se dalo unicode zapnout globalne?
>
>Radek

Je to hrozný, ale funguje to. Budu velece rád, když z této diskuse
vyplyne něco jednoduššího. Já si to zatím zapouzdřil do své upper
funkce, aby mě to neobtěžovalo. Moc často to ale nepotřebuji. Nutno
dodat, že mám stále Python 2.3 a tudíž nevím, jestli se ohledně podpory
unicode náhodou něco nezlepšilo ve verzi 2.4.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071