[python] Python(CherryPy) a cestina

Radek py.cz na svarz.cz
Pondělí Červen 27 16:20:50 CEST 2005

> V cem je podpora UTF (prip. UCS) nedostatecna?

V tom, ze by UTF melo byt standardni kodovani, takze:

 - tohle by bylo zbytecne

 - tohle by vypadalo: a = "žšč"

> ŽŠČ

Proste zbavit se explicitniho vyjmenovavani, ze je neco unicode.

Jinak ten sys.setappdefaultencoding("utf-8") bych jeste bral (NEBO
sys.setdefaultencoding("UTF-8")), ale spis tim zpusobem, ze je tohle
default (takze nepovinne), jenom, kdybych chtel neco jineho, nez
UTF-8, tak by to bylo nutne.

Radek

PS: locale je pak az na urceni, jak se ma treba sortovat - je to spis
zavisle podle jazyka (cs)