[python] Plone development

Radim Novotny r.novotny na elektrika.cz
Čtvrtek Červen 30 21:10:03 CEST 2005

Přátelé, kamarádi, Zopisti, Plonisti i ti ostatní,

jak je vidno, občas se tu mihne nějaký dotaz kolem vývoje produktů případně customizace Plone.

Zajímalo by mne, zda by se mezi vámi našel někdo, koho Plone zajímá natolik, že do něj proniknul případně se snaží proniknout. Hledám někoho, kdo by byl schopen a hlavně ochoten spolupracovat na projektech, jejich základem je Plone a Archetypes (tedy: alespoň částečná znalost Pythonu, co jsou to Archetypes, umět napsat případně customizovat ZPT). Ostatní znalosti (Zope development, DTML, grafický design, XHTML, CSS....) samozřejmě nejsou na škodu. Nehledám odborníka (i když, proč ne), stačí i někdo kdo by se to rád naučil (a pak byl schopen nabyté vědomosti použít).

Pokud by někdo chtěl se zapojit do malého týmu, který se zabývá vývojem aplikací pro Plone (ať komerčních tak i volně přístupných), ať se mi prosím ozve na e-mail.

Díky a přeji hezký den,
--
Radim Novotný