[python] Otázka - funkcia os.system

Radovan Garabik garabik na kassiopeia.juls.savba.sk
Pondělí Březen 7 09:48:13 CET 2005

Tomáš Babej <tomas na iol.sk> wrote:
> Mám jednu otázku. V mojom programe používam funkciu system z modulu
> os. Pri použití funkcie sa mi objaví malé čierne okno v ktorom sa
> vykonáva príkaz. Nevie niekto ako by som sa ho mohol zbaviť? Alebo

mne sa nic take neobjavi :-)

kassiopeia:4:~% python
Python 2.3.3 (#2, Feb 24 2004, 09:29:20)
[GCC 3.3.3 (Debian)] on linux2

> nepozná niekto nejakú alternatívnu funkciu alebo modul? Posielam
> aj zdrojový kód programu.

mhm...
zeby si to pustal pod inym OS ako ja? :-)

pozri si os.exec* a os.spawn* funkcie

| Radovan Garabík http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ kassiopeia.juls.savba.sk     |